Filmtips

Water for elephants
Hemsk, men suuuuper bra film. Jag och Julia satt och skrek med en kudde framför ansiktet. Robert Pattinson spelar huvudrollen. Tycker han spelar sjukt bra i denna filmen.

Burlesque

Christina Aguilera i huvudrollen. Och hon gör det hon är som bäst på: sjunger. Gud vilken fantastisk röst hon har! Jag tycker dessutom hon spelar bra.

Never say never
Jag är inte jätte stort Justin Bieber fan, men måste säga att jag gillade filmen. Den är verkligen bra och man ser att han har ett stort hjärta hehe...
//Anniken

Kommentarer
Postat av: Nea

Haha trodde aldrig att never say never skulle vara i din topp tre;P

2011-08-21 @ 21:58:56
Postat av: Anniken

Nea, den är inte i min topp tre. Den är en av mina filmrekomendationer ;)

2011-08-22 @ 12:00:38
Postat av: Må se water for elephants og never say never!

2011-08-23 @ 15:42:52
Postat av: Sara:D

Ops! HAHA! Skrev kommentaren som navn! xD

2011-08-23 @ 15:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0