Grattis Anniken!!!!! ( I efterskott då...)

Hej! I torsdags fyllde min kära bloggkollega år! Jag hoppas att hon hade en jättebra/grym födelsedag! Jag känner mig lite dålig...jag har inte kunnat komma till en dator för ett tag nu... så det har varit lite svårt att uppdatera bloggen. Aja, jag kommer hem imorgon iaf, har varit uppe i Varberg igen.
Anniken, hoppas at du hade en grym dag även om du var på konfaläger! Vi ses snart...jag längtar! Stor kram på dig! Hoppas att du får massor av fina presenter imon när du firar me din familj, och ta chansen att proppa i dig massa tårta också, man fyller ju bara år en gång om året!
Tumblr_lpg0s1hy4d1qlas92o1_500_large
-cat-cute-hug-favim.com-120019_large
Saade1_large
Eric sååååååååååååååååg oooossssssssssssssssssss (!!!!!!!!!!)
//Julle

Kommentarer
Postat av: Anniken

Aww tack Julia :* Tro mig jag kommer ta en maaaaassa tårta! HAN SÅG OSS

2011-08-07 @ 10:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0