Never mind, I'll find someone like you.

Just nu sitter jag inne och... vad är det jag gör egentligen? Inte så mycket..sitter och redigerar lite bilder och så. Det kommer att bli en del bilder i mina inlägg, det har jag bestämt. Har lite lust att gå ut och fota, nu när allting är blöt och täckt med sånadär fina regndroppar som man kan ta kort på... vet ni vad jag menar? Jag hittade ett par jättefina skor idag...blev nästan kär i dom, haha. Jag hoppas att jag och mamma kan åka till frölunda snart...
Just det, min mobil har crashat för tillfället, så det är anledningen jag har inte svarat er som har skickat sms.
Nu är det dags för lite bilder.
Fortsätt att ha en bra dag!
//Julle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0