Tandkräm

Förlåt jag kom inte på någon bra rubrik.

Jag måste verkligen börja med att ursäkta den helt otroligt dåliga uppdateringen. Jag liksom uppdaterar när jag har tid och känner för det... Men det ska bli ändring på.

Jag har haft några jätte mysiga dagar med Klara, Linnea och Julia. Det blev en massa fina bilder också. Tusen stycken, bokstavligen! Men resultatet på dom flesta blev jätte bra. Jag tror mina vänner är blivande modeller.
Något annat helt awsome är att det inte var så jobbigt att säga hejdå eftersom jag kommer dit på tisdag. Perfekt avslutning på sommarlovet.
Så det blir helt perfa!
sneakpeak från helgen

//Anniken

Kommentarer
Postat av: Nea

Längtar till tisdag!:D

2011-08-12 @ 20:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0