Visste du...

... att världens längsta film varar i 85 timmar,The Cure for Insomnia. Waaaaah! Hur orkar man se en så lång film!!
... att 65% av alla barn har en låtsas kompis fram tills dom blir 7år. Jag hade!
...att sniglar pussas innan parning (genom att gnugga sina antenner motvarandra). Mysigt för sniglarna...
...att hajar agerar lugnare när du lyssnar på AC / DC. Fett. Dom kanske blir lugnare av musik.

Helg. Efter första skolveckan är man faktiskt rätt trött. I morgon ska jag iväg på kalas till en kompis och annars ska jag chilla och göra lite läxor den här helgen. Skolstarten har inte varit så jobbig som jag trodde. Det är faktiskt ganska skönt att komma i gång med skolan igen...
På tal om skola, i morse när jag gick till skolan mötte jag någon random. Jag kunde inte riktigt se om det var en tjej eller en kille, men jag satsar på tjej. I alla fall kunde jag se hon/han på långt avstånd gå med sin cigarett i munnen och det såg ut som hon kände sig som en riktig gangster. I alla fall höll jag på att svimma när jag kände lukten av henne. Det var som en blandning av rök, socker tugummi och mögelost. Fy satan.
//Anniken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0