Visste du...

... att under en en minuts kyss förbrukas 26 kalorier? Bästa dieten någonsin.
... att det finns 2 killar som har Emma som förnamn i Sverige? Stackarna. Antagligen föräldrar som hellre ville ha en flicka.
... att kalkoner kan drunkna om de tittar upp med öppen näbb, under hällregn? Haha suckers. Jag gillar inte kalkoner dom är läskiga...
... att i USA är det enligt lag förbjudet att knuffa en älg ur ett flygplan i Alaska? Hahahahaha!!

Lite onödig och rolig fakta kom där!
I dag har jag tränat. Känner mig väldigt duktig! Jag tränar alldelles för lite... Men nu kan jag sova med gott samvete.
Annars har jag inte gjort någonting i dag. Har sett på två avsnitt av Top model fast annars bara slöat...

Jag kom att tänka på något tidigare. Att nu när Julia har fått systemkamera och tar jätte många fina bilder, så underhåller hon er riktigt bra med sina fina inlägg. Då undrade jag vad ni vill att jag ska bidra med? Vad kan vara kul att jag bloggar om? Fundera lite på det! :)

lite av ett charmtroll asså

Kommentarer
Postat av: Nea

Blogga som nu! :P

2011-08-14 @ 20:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0