Yaaaaay!

I dag ska jag få alla mina presenter! Tyvärr måste jag vänta tills klockan två... Jag vill inte vänta. Jag är nyfiken på vad det är!
Jag hoppas och tror att jag får en mobil. För asså min är ganska sönder. Andra saker vet jag inte. Får väl bara vänta och se...
En fråga jag verkligen hatar är typ : " Vad önskar du dig?"
Det finns inget bra svar på det. För när man väl kommer på något och säger det får du samma av alla. Jag kan inte ens komma på ett bra svar. Brukar svara typ kläder, smycken. Men man vill ju ha annat också...
//Anniken

Hihihi! Nu är jag femton. Wiho

Kommentarer
Postat av: maria!

Grattis igen då! ;D

hoppas du får moooobilen, vilket du redan tror du får ^^

2011-08-07 @ 10:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0