"And if you ever"

Hej på eeeeeer
En stund sen sist nu. Har haft fullt upp med mina älskade läxor. Alla läxor och redovisningar har samlat sig nu i december. Längtar sjukt mycket tills det blir jullov... Då ska jag verkligen slappna av och bara glömma alla bekymmer. Hakuna Matata

Jag har också haft fullt upp med att lyssna på min nya skiva!!!! Pappa är bäst och köpte den åt mig. Så jag lyssnar på den när jag har tid!
Vet ni vad som är så hiiiiimla bra?
Att jag åker till London i över i morgon! Helt sjukt vad vi kommer ha kul. Längtar som en... Jo jag längtar som en Anniken som snart ska åka till London med kompisar. Blir galet kul.
Ända nackdelen är att jag missar Idolfinalen. Sorgligt att Idol är slut!
/Anniken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0