Hej alla tomtar!

Sitter och äter Non stop. Det finns en anledning til varför det heter så; jag äter det verkligen med non stop. Smarrigt som attan kan jag berätta för er.

Jag har åkt på en riktigt jobbig förkylning. FY bubblan vad jobbigt det är. Snyter mig varannan sekund. Tror jag tagit slut på allt papper vi har hemma... Om jag inte vetat bättre, hade jag antagligen förväxlat mig själv med rudolf. Fast jag ska ju inte sitta och klaga, Rudolf är ju söt.

Det är snart jul nu!!!! Väldigt snart, 6 dagar kvar idag! Åh mysigaste dagen på hela året. Fast jag är inte färdig med alla köp ännu! Stress stress stress. Kommer bli mega mys i alla fall. Och LOV på onsdag, herre min jesus vad jag behöver det lovet nu.
I am so excited



/Anniken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0