New year's eve

Ni som läst tidigare inlägg vet att jag var och såg new year's eve på bio igår kväll. Hade ganska höga förväntningar med tanke på alla kända skådisar som är med. Jag behövde inte bli besviken, för filmen var jätte gullig! Den påminner mycket om love actually, som jag räknar med att dom flesta har sett? Om inte borde ni skynda er att se den också! Mysig, gullig komedi film. Typ feel-happy-movie! Älskade den!♥




Innan var jag inte så pepp till nyårsafton, men efter att jag hade sett filmen kände jag mig plötsligt jätte pepp!
/Anniken

Kommentarer
Postat av: Daniella

Svar: Härligt, jag mår fint.. händer imorgon? kram

2011-12-29 @ 22:00:10
URL: http://daniellaevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0