20 juli-Made Of Pop

Konserten  i Munkedal var verkligen grym. Vi satt längst fram, så vi var verkligen NÄRA scenen, som var jätte spännande! Hmmm.. typ 2-2 och en halv meter. Så det var mycket närmare än Liseberg! Det var nästan bara barn familjer, så de skrek inte så mycket...fast vi gjorde det! jah hade ingen röst kvar efteråt... Jag kände mig lite taskig efetrsom jag och Ankan satt bredvid en mamma med sitt barn som höll för öronen eftersom vi skrek så mycket!! Jag tror att vi var de mest högljudda fans där! Och jag tror att Eric märkte det, haha! Men det var ju roligt att han märkte oss... :D
Lite bilder!
Scenen!
//Julle

Kommentarer
Postat av: sarah

Hej, just nu pågår veckans blogg hos mig, så anmäl dig gärna! :)

2011-07-25 @ 14:11:07
URL: http://sarahliljegren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0