bananas

Tur att ingen ser mig när jag är ensam hemma. Nyss hoppade jag genom hela huset med skivan på hög volym och dansade och sjöng. Jag är så normal känner jag! Men man måste få ut sin glädje på något vis. Livet är grymt bra!!!!
1. Jag ska på läger!!!
2. Solen skiner!!
3. Världen är underbar
jaaaaaaaaaaaaaaa! vill skrikaaaaa! Har ni det lika super bra som jag har det????? ooooh yeeeeah. HAHAHA! Såhär är jag när jag är glad. Nu vill jag göra en massa saker. Först vill jag lära mig dansen till Popular. Fifan vad fränt att kunna. Och sen vill jag bada o dansa. Okej, Im gonna take a chillpill och dansa vidare.
seeee yaaaaa! love Ankan

haha förstorningsglas gillar vi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0