Hem ljuva hem

Gott att komma hem nu! Ikväll ska jag BARA chilla och börja på min efterlängtade bok som har kommit nu. Sen ska jag se på filmer från koserten och längta tillbaka. Kommer även börja redigera bilderna så dom kanske kommer ikväll. Ååå jag är världens lyckligaste person. Har sett honom TVÅ gånger! Jag började gråta nu andra gången. Och han såg oss och pekade på oss! Jag längtar tillbaka!!
Jag hittade en text jag skrev i ett inlägg innan vi åkte på konserten 17 juni:
"Jag är en prinsessa som ska träffa min prins. En dröm som går i uppfyllelse. 17 juni kommer vara en oförglömlig dag i mitt liv. Han är en stjärna plockad direkt från stjärnhimmlen. En ängel utan vingar. Går inte att beskriva min o Julias gud♥"
Allt som står skrivet är fortfarande sant! 17 juni var en fantastisk dag. Det var 20 juli också. På helt olika sätt. Jaja, jag ska skriva mer om konserten när jag laddar upp bilderna.
//Anniken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0