I miss you photoscape

Photoscape var programmet jag brukade redigera mina bilder i, men nu har jag inte kvar det längre. Jag fattar inte riktigt hur man installerar det på en mac...
Det är så synd för det var bästa sättet att göra header och massa annat knas till bloggen. So, I kinda' miss it.
Men jag kan ju tipsa alla om att det är ett väldigt bra redigeringsprogram som är väldigt lätt att lära sig. Särskilt för sånna som mig som inte orkar sätta sig in i Photoshop och gimp. Sådana program har jag inget tålamod till, och jag blir väldigt irriterad när saker inte blir som jag vill.
//Anniken

Kommentarer
Postat av: Nea

Det går o ha photo scape på macen det hade jag :P

2011-07-31 @ 12:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0