Mina fobier

Nu när jag tänker på det, finns det faktist ganska mycket jag är rädd för.
T.ex!
1.) Spindlar. Asså jag vet att det är ganska vanligt, men jag är verkligen rädda för dom! Dom håriga är ju ännu värre...
Eeeeeewwwww jag gillar INTE den bilden :O
2.) Getingar. Jag vet faktist inte varför, men jag får verkligen panik om en kommer nära mig! Jag tror att jag är rädd för att den ska sticka mig eller nåt. Men ändå! Dom är väll rätt läskiga?
3.) Nattfjärilar. Skratta inte! Det är sant. Dom är så stora och håriga och läskiga... hur kan folk tycka att de är fina? Jag blir skräckslagen när en kommer i närheten. Och de kan bli riktigt stora också!
4.) Skräckfilmer. Jag kan inte kolla på en enda. Jag ville inte äns söka på skräckfilmer på google! Fast nu var jag modig och gjorde det... Asså jag blir redan skräckslagen när man sätter in DVD:n i DVD spelaren. Kalla mig en mes om ni vill, men det är den jag är!
Så! Det är några av mina fobier iaf. Jag får skriva om dom andra nån annan gång.
Godnatt!
//Julle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0