Saade vol 1

Nu längtar jag ända in i mjälten. JAG VILL HA SKIVAN! Jag klarar mig inte länge till... Det är typiskt att man sitter i Italien när skivan släpps. Och det är ännu mer typiskt att skivan inte finns i Norge... Men kanske får jag tag på den på arlanda flygplats. Annars köper pappa den till mig nästa gång han är i Göteborg. Asså nu skulle jag väldigt gärna sitta hemma med skivan på högsta volym och sjunga det högsta jag kan, samt dansa runt av glädje.
I can make you hot hot, I am made of pop
returning like an echo echo echo
You gotta love being you, do it like I do
It's a big big love in the air, it's a big big love everywhere
You turning me upside down but I'm loving it
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

//Anniken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0