Test


Exakt ålder? 14 snart 15

Vart bor du? Hosle

Bor tillsammans med? Min familj

Husdjur? Molly

Färg på ditt hus? Typ svart med röda lister

När är du född? 96, 4 augusti

Klass? Efter sommaren 10D

Vilket år tar du studenten? 2015 tror jag

Något jobb? Nej.


När ska du sova i kväll? Jag vet inte

Duschat idag? Nej

Kramat någon idag? Nej

Pussat någon idag? Nej

Vad har du ätit? Frukost, cupcakes och räkmacka

Dagens klädsel? t-shirt & jeans


Dagens smink? Inget


19. Dagens sötnos? Vet inte


20. Dagens roligaste? När Mollys docka tappa huvudet

21. Har du många vänner? ja

22. Hur många har du kysst? vet inte. inget serriöst

23. Vem kramade du senast? Mamma


24. Vem pussade du senast? Molly

25. Hur många har varit otrogna med dig? ingen


28. Vem pratade du med i telefon senast? Pernille

29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Min mobil ligger i köket orkar inte gå och hämta den ^^

30. Favoritfilm? Finns många bra

32. Låt? Många

33. Mat? Tacos

34. Dryck? mjölk


37. Stad? typ Oslo


38. Land? Sverige,Norge


39. Ämne i skolan? Norska, engelska

40. År? 2011

SENASTE:


41. Personen du tänkte på? Mig själv.


42. Personen du kysste? vet inte


43. Gången du spydde? usch vill inte ens tänka på det


44. Gången du grät? Eric Saade konsert

45. Pizzan du åt? Minns inte.

46. Gången du var i göteborg? 17-19 juni


48. Gången du var full? aldrig


49. Gången du var hög? aldrig


50. Personen som såg dig gråta? vet inte

ANTINGEN ELLER:


51. Svart eller vitt?

52. Hund eller katt? 

53. Ut och festa eller hemma och mysa

54. Tv-spel eller datorspe l? 

57. Lunarstorm, h elgon eller playahead? 

58. Ragga eller bli uppraggad?

59. Big brother eller paradise hotel?

60. Svart hår eller blont

61. Bruna ögon eller blåa? Bryr mig ine

62. Choklad eller lakrits?

63. Göteborg eller stockholm? 

64. Högerhänt eller vänsterhänt? 


65. coca cola eller fanta? 


66. pizza eller kebab? 


67. Randigt eller prickigt


68. Älska eller älskas? båda


69. Leva eller dö?


ANTAL:


70. Personer du älskar? Många

71. Personer du hatar? Inte så många.


72. Personer som sagt jag älskar dig? Många


73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? Inga

74. Glassar du ätit på en dag? 4 tror jag


75. Festivaler du varit på/ska på detta året? 2st Eric Saade konserter kanske fler


76. Gånger du haft minnesluckor? - Vad innebär en minneslucka?


77. Piercingar har du?Inga


78. Personer du saknar just nu? Fortfarande många


79. Gånger ditt hjärta brustit? inte så många gånger


80. Vad ska du göra i morgon? sola

81. Ska du träffa imorgon? Familj


82. Sjöng du senast för? För mig själv


83. Hade du senast en msnkonversation med? vet inte


84. Spelade du tv-spel med senast? jag vet inte


85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? Eric Saade ^^


86. Vill du kasta en sten i huvudet på? Anders Behring Breivik

87. Förtjänar att dö? ingen


89. Vill du sova brevid inatt? Molly


90. Gör dig glad? Nära och kära


91. Gör dig ledsen? 


92. Vad vill du helst göra nu? sola


93. Önskar du att du slapp göra? läxor


94. Vill du ha nu? längre sommarlov


95. Önskar du dig i födelsedagspresent? Mobil,

96. Längtar du till? Konfirmationsläger


97. Tycker du om dina betyg? ganska bra

98. Ångrar du i ditt liv? Inte så mycket


Haha! Världens tråkigaste svar. Vet inte ens varför jag gjorde den eller lägger upp den. Men när jag väl svarat på 99 frågor måste jag ju lägga upp den. Hoppas alla njuter av prima väder. puss!
//Anniken

Kommentarer
Postat av: D

sv; aww :) allt bra? ;)

2011-07-28 @ 18:41:36
URL: http://danti.blogg.se/
Postat av: Sophie

SV; tack! görs ?:)

2011-07-28 @ 18:42:42
URL: http://pyst.blogg.se/
Postat av: carolina - Stall Assla

när fyller du år? =)

2011-07-28 @ 19:01:30
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/
Postat av: D

sv; aa :)

2011-07-28 @ 20:17:08
URL: http://danti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0