The hungergames

Alla som älskar bökerna vet säkert att den snart kommer ut på film. Jag tror detta är den riktiga trailern.
Jag tycker den verkar väldigt dålig tyvärr. Om den är bra har dom gjort en otroligt dålig trailer. Jag gillar inte riktigt att se bra böcker på film. Det är ofta så mycket som är fel, som man själv inte tänkt sig. Jag tror också att filmen kan bli väldigt läskig och blodig. Det kommer också vara väldigt dramatiska ögonblick. Jag tänker t.ex på då Rue dör osv.
Men jag har oavsett lust att se den. Det är på sätt o vis ett måste, eftersom bökerna är så fantastiska.
//Anniken

Kommentarer
Postat av: frida

åh vad jag längtar! Man måste bara se dem. De kommer oavsett vara sämre än böckerna så hur fel kan det bli :p

2011-07-10 @ 11:07:47
URL: http://fridatuva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0