2 inlägg till er :)

Jag var så duktig igår att jag gjorde två tidsinställda inlägg! Jag är stolt och sånt ^^ En av inläggen är en tickande bildbomb så jag tycker ni borde titta in då. Eftersom jag gjorde båda dom inläggen igår blev det kanske inte så många inlägg i går... Jag tror tyvärr inte det blir mer än ett eller två inlägg i dag heller. Jag måste b.l.a. Packa till solresan! Jag älskar att ta fram alla sommarklänningar. Det tråkiga är att packa upp efter en resa...
Jag återkommer förhoppningsvis med ett inlägg till. Annars får ni ha det så bra!♥
//Anniken


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Veckansblogg är avslutad men tack för din röst!! Allt bra? :D

2011-06-27 @ 14:46:21
URL: http://lovefashionfriends.blogg.se/
Postat av: Natalie - Country music fan

Vilken härlig blogg du har! :)

Och du skriver intressant för övrigt!



Ta hand om dig. kram

2011-06-27 @ 23:02:27
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0