Att shoppa

Jag vet inte vad som har hänt med mig. Jag har blivit shopping-galen. Jag har många gånger tidigare varit den som är otålig när vi är på shoppingrundor men nu älskar jag det! Jag tror det är mest för att jag har blivit så himla nöjd med mina senaste inköp. Jag hoppas jag kommer hem med något jag är riktigt nöjd med i morgon också, det gör mig glad i flera dagar efteråt.
Förresten jag var inne på bubbleroom.no i går och såg på klänningar. SJUKT MYCKET FINT. Inte bara klänningarna men typ allt. Något var kanske lite dyrt men det kanske betyder att det är bättre kvalité. Jag har faktiskt aldrig shoppat på nätet förut men fick väldigt lust att göra det i går.
Mode har typ börjat inspirera mig. Det är så otroligt roligt att skapa sin egen stil och få komplimanger var dag. Jag får inte det men det är en liten dröm jag har. Att typ själv vara en kläds-ikon för andra personer.
//Anniken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0