Bio

Nu borde alla gå på bio. Tre stycken antagligen super bra filmer att se.
Denna har jag velat se länge nu. Ända sen den kom på bio. Dessutom har jag hört den är jätte bra. Och den kan ju inte vara dålig när Johnny Depp medverkar med rollen som Capten Jack Sparrow.
Lätt värd att se. Jag skrattade ganska mycket när jag såg ettan så jag har höga förväntningar. Jag bara älskar animerade filmer. Vet inte om denna har kommit ut på bio här ännu, men det är oavsett snart.
Såg nyss trailern på denna. Och den verkar precis lika grym som första filmen. Åh, jag måste se denna!! Jag skrattade tills döds när jag såg första filmen. Dessutom är kinesen med igen :D
Alla borde spana in alla trailers för dom är awsome filmer allihop!
//Anniken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0