ERIC

Heerreeeeguuuud. Jag kan inte beskriva dagen i fredags. Asså det var så obeskrivligt. Bästa dagen i mitt liv. Jag kan inte fatta att ERIC SAADE stod där framför mig. Jag var nära på att dö. Skrek precis heeeeeeeelaaaa tiden. Och asså alla som säger att han inte kan sjunga kan slänga sig i väggen, han var heeeeeelt grym. Dessutom är han ÄNNU snyggare i verkligheten. Ååååå han är bäst och snyggast i världen. Han är så underbar. Allt var perfekt den kvällen. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ DET FINNS INTE ORD FÖR DEN KVÄLLEN. Det är det ända jag kommer tänka på nu framåt. Jag kan fortfarande inte fatta det. Eric Saade är en stjärna.
peace

PS. Mina bilder kommer sen.
//Anniken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0