Grymma låtar

Jag måste köpa Erics nya album så fort det kommer ut. Jag tror jag ska önska mig i födelsedags present av pappa eftersom han ofta är i Göteborg. Jätte bra låtar verkligen. Nu kan man bara lyssna på små delar av dom på YT :( Men några favoriter från konserten är Timeless, Killed by a cop, Echo & Me and my radio. Det är värt för alla att kolla upp, för detta är INTE dåliga låtar. Jag blir sur på folk som säger att Eric inte kan sjunga och att han har dåliga låtar. Jag tycker dom här är tillräckligt bra för att bli en hit i Europa. Ja, det blev det bevisat i ESC. Hans sångröst fick vi höra en massa av på konserten och den är på topp.


Åå konserten var så fantastisk, jag vill tillbaka... Jag hade såklart höga förväntningar, och gick och längtade från den dagen vi bestämde oss för att gå. Men jag insåg aldrig att det skulle bli så roligt som det blev. Jag njöt varje minut. Som tur är har jag filmat en hel del så att jag kan se på det om o om igen. Men jag o Julia har bestämt oss för att det inte var sista gången vi såg honom live. Vi ska göra om det många gånger. Vi ska bland annat kolla upp en konsert som är i Munkedal.
//Anniken

Kommentarer
Postat av: Miss Svensson

ASgrymma låtar, i love him <3333

2011-07-26 @ 19:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0