Härligt!

Idag har det varit en såndär dag när allting är bra. Det har varit jätte fint väder, och vi är lediga tills på tisdag. Har varit med vikkan idag och hängt med henne till hennes jobb. Det var mysigt! Vi stog i kassan och jag fick markera varor med en såndär prislapps pistol eller vad det nu heter. Det var kul! Men jag var väldigt trött när jag kom hem, så jag solade ett tag. Sen grillade mina bröder kyckling för middagen, och vi satt ute på dansbanen och åt, och nu ska vi strax äta efterrätt. Naaaaaajs! Nu ropar mamma på mig så jag får draaaa.....

//Julle

Kommentarer
Postat av: Raymondsolveig

Very nice website !!! i just surfed by...keep up the good work ! fussball

2012-01-19 @ 13:46:22
URL: http://raymondsolveig.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0