italien

I morgon går jag upp tidigt för att packa det sista och sånt. Eller tidigt och tidigt, kl 8 tror jag det blir. Så egentligen borde jag sova nu om jag ska få mig 8timmars sömn. Jag gillar inte tanken på att ha sovit lite en natt. Speciellt inte när det är under åtta timmar. Vanliga skoldagar brukar det tyvärr bli åtta timmar varje dag... Men i dag sov jag till 11 och sov närmast tolv timmar :D

Färdig pratat om mina sovrutiner. Har hur som helst precis kommit hem från en jätte mysig tjejkväll hos Eline. Det var jätte trevligt och blev en massa skratt och bilder.

Men detta blir mitt sista inlägg innan jag åker till Italien. Så jag säger hejdå tio dagar framåt. Man vet aldrig jag kanske får tag på en data där och gör ett inlägg. Men det blir inte många. För mest av allt ska jag bara njuta♥
//Anniken

Kommentarer
Postat av: Rebecka- Gratis designer

Det är bra :D vad gör du? :D

2011-06-28 @ 10:38:35
URL: http://lovefashionfriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0