Eeeeric

Hej!

Jaaa duu.... vill bara säga att konserten var GRYM! Heeeeeeeeelt grym asså!! Jag har aldrig hoppat och skrikit så mycket i mitt liv! Jag kan fortfarande inte fatta att vi såg honom i verkligheten. Att han stog framför oss och sjöng och dansade. Heeeeeeelt sjukt. Det känns som han är mycket snyggare i verkligheten. Vi kom tre och en halv timmar innan, och vi stog nästan längst fram. Jag var jätte hes dagen efter...  Konserten var det enda Jag och Ankan pratade om, och det kommer nog att vara så ett tag! Men det var lite strul med datorn när jag skulle ladda upp bilderna, så jag kommer nog att ladda upp bilderna imorgon. Men jag kan säga att det var ingen signering, som jag och Ankan var lite sura för, men man kan ju förstå när det är 15 000 andra tjejer som vill ha hans autograf... Men annars var konserten helt grym/awesome!! :D :D  Bättre än jag trodde!
P.s mer bilder kommer imon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0