Platser jag vill besöka

Nu när jag tänker på det, finns det många platser som jag vill jätte gärna besöka! Det skulle vara roligt att resa runt och se olika länder och platser.
Som:
New York City. Det här känns som den platsen som alla shopaholics reser till för att shoppa. Det ser också rätt fint ut när man kollar på utsikten.
Grekland. Jag har varit där en gång. och jag vill åka igen! Havet är värsta varmt och turkos färgat.
England. My home land. Det var ett tag nu, och jag hoppas att jag kan besöka Cornwall snart.
Det här börjar att låta lite som ett skolarbete eller nåt, så jag ska avsluta detta inlägget nu!
peace and love
//Julle

Kommentarer
Postat av: alexandra

jag är med i nelly.com's tävling om att vinna en solresa för två, klänningen jag designat och presentkort på nelly.com.

Kika du in och se om du har tur att vinna, rösta på min klänning så LOVAR jag att rösta på din :)

länken: http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=XH6zVG8jEU7WJmTIJVvAPCrCeqg4KqfivZVEfRnhlk4uKM3UfmSs#Gallery

2011-06-21 @ 19:16:02
URL: http://alexanadragaspar.blogg.se/
Postat av: Nea

Innan jag dör vill jag ha besökt jättemånga olika platser! ^^)

2011-06-22 @ 10:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0