Slutade tidigt

Jag gick den långa vägen hem i ösregnet. Självklart glömmer jag paraply just i dag också... Det är i alla fall inte så mycket läxa denna veckan till tröst. Jag ska bara göra matte idag så mycket jag orkar.
Hade musikpresentation i dag och... Asså jag pallar typ inte redovisningar. Det känns inte som det är min grej. Inte så mycket som är min "grej"... Jag hoppas jag snart kan hitta något här i livet jag är riktigt bra på, som ingen annan kan liksom. Alla måste ju ha någon talang. Jag ifs vrida typ tungan men vad ska jag ha för användning av det? Många kan dessutom.
//Anniken











bjussar på domma fina bilderna

Kommentarer
Postat av: Maidies

Vi är allt charmingar :*

2011-06-06 @ 15:24:42
URL: http://maidies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0