Sommar 2011

S O M M A R  2 0 1 1  S K A  B L I  B Ä S T A  S O M M A R E N  N Å G O N S I N
Jag vet att alla skriver det varje sommar hela tiden, men jag har bestämt mig för att göra den här bättre än någonsin innan. Efter detta jobbiga skolåret ska jag ha det riktigt roligt! Jag ska ta vara på varje minut, varje sekund. Ska planera så jag aldrig har tråkigt. Om jag någonsin får tråkigt ska jag njuta och tänka på att jag faktiskt har lov. Jag ska bli brunare än någonsin. Njuta varje sekund av solen. Gå i nätta kläder och dansa i regnet. Jag ska träffa kompisar på kvällen och skratta som aldrig någonsin. Jag ska sitta och filosofera med vänner och drömma mig bort i kärlekens värld. Jag ska sätta på hög musik och dansa som om världen går under. Jag ska skämma ut mig men aldrig ångra. Jag ska se söta killar och ragga. Jag ska ha vattenskrig med kompisar och torka i solen. Jag ska vara på Liseberg och hänga där med kompisar, samt få skrattanfall.
Ingen ska förstöra denna sommaren för den ska bli bäst. Låt oss leva och skapa minnen för livet. Sommar 2011 ska vi aldrig glömma eller vad säger ni? VILKA ÄR MED MIG? :DDDD

//En peppad Anniken

Kommentarer
Postat av: maria

jag är med dig ankan! :D

2011 kommer bli bästa sommaren hittills! :DDD

hoppas bara vi hinner ses mycket.. annars blir det inte bästa sommaren :(

2011-06-12 @ 20:28:30
Postat av: Nea

Låter som en grymt bra idée! :D

2011-06-13 @ 19:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0