SOMMARLOV

Det var på tiden tycker jag! Typ en vecka efter alla andra men... Angående blogg i sommar kommer jag uppdatera. Men inläggen kommer komma med ojämna mellanrum. Typ ibland när jag är borta kommer jag inte uppdatera på länge. Som t.ex när jag ska till Italien så kommer jag inte kunna blogga på 10dagar. Kort därefter åker jag helt säkert till Göteborg ett antal dagar också. Och sen har jag ju faktiskt konfirmationsläger i augusti... Oj hehe, jag har ganska mycket program i sommar. Men därför är det otroligt att vi är två stycken. Julia kommer säkert lägga in inlägg också :D

Just nu lyssnar jag på Lilo&Stich musik. Härlig sommarkänsla. Här kommer ett litet klipp :
Go låt. Jag önska jag kunde dansa Hula Hula... Lätt att jag ska åka till Hawaii någon dag.
//Anniken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0