sovit ute med klassen

Jag har inte uppdaterat på ett par dagar eftersom jag har sovit ute i skogen med klassen. Snacka om otur med vädret asså! Jag har aldrig varit så våt och kall i hela mitt liv. Alla ville typ åka hem först, men sen tände vi brasan och myste. Jag kan ju inte säga att det var världens bästa klasstur... Dessutom gick vi ute i regnet i en och en halv timma innan vi kom fram till platsen där vi skulle sova.
Ni fattar inte känslan av att skölja av sig allt smuts och ta en varm dusch. Sen tog jag på mig mjukiskläder och åt varm gröt. Guuuuuud vad sköööööööööönt. Det kommer kännas skönt att sova i sin egen säng ikväll.
//Anniken

jag förklarar härmed att regn suger svamp.

Kommentarer
Postat av: Nea

Haha regn kan va mysigt när man e inne men otur o va ute :P

2011-06-10 @ 22:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0