Tjeeeeeeeenaaa

Haha jag har liite tråkiga rubriker ibland kan jag erkänna...
Imorgon har ni skolavslutning! Jag känner hur ilskan gnager inom mig. Jag vill också ha lov. Jag vet inte vilken norsk jävel som kom på att vi bara skulle ha åtta veckor sommarlov. Fuck den personen! Jag tycker i alla fall att i morgon när ni går till eran sista skoldag i morgon med era fina sommarklänningar så kan ni tänka liiiite på mig i alla fall ^^

Hihi. Där fick jag ut lite ilska i alla fall. Fast jag borde inte vara arg. Jag och Emma ska åka på shopping i morgon. Vi har ledigt eftersom det är öppet hus på kvällen. Jag älskar att shoppa!!! Jag ska leta efter en ny bikini. Som jag uppenbarligen aldrig hittar meeeeeen. Jag har i alla fall massa idéer på vad jag kan köpa!
Haha! Det är ingen som har så sjukt roligt med Photo Booth som jag har. Sitter och skrattar för mig själv varje gång ^^
//Anniken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0