Tung sten i magen

Min dag har inte varit alls särskilt bra i dag. Mest på grund av att jag har varit så trist. Jag har inte varit på humör till någonting ( inte äns vara ute i solen ). Jag har typ varit på gråten hela tiden dessutom. Men vad skulle jag gråta för? Det var liksom som om jag hade värsta klumpen i halsen av gråt, men det kom inga tårar. Dessutom har jag bråkat en hel del med mina bröder som gör att man blir ganska utmattad. Och städat, inget gör en lika depp som när man städar...
På slutet av dagen har jag försökt vara lite kreativ med pärlor och målarfärg. Fast det tröttnade jag också på. Sen så blir jag så arg när ingenting fungerar som det ska. Min data har flipp och måste nog in på lagning och denna datorn suger ibland. Facebook stänger av sig hela tiden och det går inte att kopiera.
Ååååå jag får ryck. Eller saken är den att jag inte får ryck, men bara samlar all ilska inom mig. Usch vilken jobbig dag! Jag hoppas dagen blir bättre imorgon... Fast det tvivlar jag på för imorgon är det skola....
FML!
//Anniken

Kommentarer
Postat av: Nea

Ankan du ska va glad! :(

2011-06-13 @ 19:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0