Värme o sol

I dag har det varit härligt eller vad säger ni! Jag har varit ute och jobbat på brännan från nästan direkt då jag vaknade. Nu har det kommit lite moln. Jag överraskade mig själv när jag inte riktigt brydde mig fast än det regnade i många dagar nu. Jag brukar vara den största soldyrkaren i familjen. Men nu är jag bara så himla glad över att det är lov så jag bryr mig inte så mycket om det regnar. Man kan mysa inomhus också. Jag tror mitt huvud är instält på att det snart blir sol ändå, når vi åker till Italien. Tyvärr blev stackars Jesper sjuk nu, så jag hoppas verkligen att han blir frisk innan tisdag...
Förresten ska jag kolla upp hur man gör tidsinställda inlägg. För annars blir det lite tråkigt när både jag och Julia är borta.
//Anniken



Kommentarer
Postat av: Maidie

Bild: Madde

2011-06-26 @ 21:53:47
URL: http://maidies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0