ANNIKEN KJÄLLGREN

Anniken,

Jag har känt dig i typ ett och ett halvt år nu, men det känns som att jag har känt dig hela mitt liv! Det var som att något klickade till när vi blev kompisar, nånting som gjorde att det kändes som jag skulle känna dig för hela mitt liv. Och det är jag verkligen glad för! Vi har många roliga minnen. T. ex. Nackspärr, när vi paddlade ut med kanoten, våran lilla ö, crazy dancing på discot förra sommaren, våra sommar kvällar på billdals badet, och många mer! Men vi kan ju inte glömma våra skrattattacker! Och våra hyper anfall. Dagarna på Lisse. Våran kärlek för Ejic. När jag är med dig blir jag jätteglad och hyper och ännu skrattigare! Vi älskar att dansa, baka och att helt enkelt vara tillsammans! Du är en såndär vän som man hittar inte så ofta. En riktigt solstråle. En som man kan prata med om allt, en som man kan alltid lita på, och en som stöttar en i alla situationer. Du är en vän som jag hoppas och vet att jag kommer att känna hela livet. Jag kan inte beskriva hur mycket jag älskar dig, min vän, min syster, min bloggkollega. Det känns som att säga att jag älskar dig räcker inte. Det finns inga ord för det.

kraaaam på dig, min vän <3
Julle ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0