birthday time

Snart börjar tiden då alla fyller år. Eller snart och snart, imorgon om man ska vara exakt. Då fyller Wilma och Murre år :D Så alla kan ju titta in imorgon för då kommer jag göra ett inlägg till dom. Sen fyller Klara på tisdag och Linnea på onsdag! Så grattis i förskott allihopa :D
Jag har redan börjat fundera på vad jag ska önska mig eftersom jag först har födelsedag och sen konfirmation. I konfirmationspresent måste man ju tänka noga efter, för det är en dyrare present än andra present tilfällen som jul och födelsedag. Men jag tror jag ska önska mig någon sorts Ipod i födelsedagspresent. Men jag vet inte vilken än? Ipod touch eller bara en nano? Vilken tycker ni?
och vilken färg om det skulle vara denna?
//Anniken

Kommentarer
Postat av: Maria!

Om du väljer en iPod, ska du ha en röd :)

2011-05-22 @ 20:12:04
Postat av: klara

nanon är jätte bra :p har en sådan rosa :)

2011-05-24 @ 18:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0