dunk dunk dunk dunk dunk

Just nu lyssnar jag på värsta dunkmusiken! Härligt :D Welcome to the club heter den förresten.
Såg nyss på talang och det är bara pinsamt. Typ inga bra? Jo han lilla Micheal Jackson var ju duktig.
Nu vill jag att det ska regna! Regn är så mysigt! Särkilt på kvällen, typ när man ligger i sängen och lyssnar på regndropparna.
Nu kom en ny låt! SHAKA DEN FÖR SEAN BANAN.
Jag tröttnar typ aldrig på den låten. Freakin' awsome :D
Igår fick jag en hyper attack pågrund av överdos av Eric Saade. Jag får det när jag tittar på för mycket bilder, lyssnar på för mycket och läser för mycket om honom. Jag sprang runt och tänkte på att jag skulle se honom live. Det är ju helt sjukt ändå!
//Anniken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0