Julia

Jag och Julia har ju berättat om oss själva. Och nu när vi inte hade något att skriva om tänkte vi skriva om varandra! Så nu ska jag berätta allt om Julia.
Julia är en idiot...
JAG SKOJA  :DDD Hon är heeeeelt tvärtom och bäst. Jag tror att jag och Julia är så goda vänner för att vi har så mycket gemensamt. Vi älskar att få hyper attacker och skratta tills vi ligger på golvet. Vi älskar Eric Saade som är våran största Idol. Och vi älskar att dansa, och ha kul helt enkelt! Julia är en helt otroligt goo person. Man kan ALLTID lita på henne, hon skulle aldrig sprida något vidare. Hon förstår allt som ingen annan förstår. Hon är en klippa att stödja sig på i jobbiga sitationer helt enkelt.
Julle är också en riktig liten solstråle. En energifull person som sprider glädje och värme var man än går. Alltid possetiv och glad. Dessutom kan hon få hyperattacker som ingen annan. Hon förvandlas till en liten hyper mus! Då pratar hon jätte snabbt, fnissar, hoppar runt och dansar. Fast jag dömmer henne inte för jag gör precis samma sak.
Det är dessutom när jag och Julia blir irriterade på något. Då går vi och blir mer och mer irriterade tillsamans.
Julia är duktig på jätte mycket! Utom det att hon är en underbar kompis så är hon väldigt kreativ, duktig på att rita, baka, springa, dansa och "idrotta". Hon är bra på så mycket!
Man har aldrig tråkigt med Julle och man hittar alltid på något man kan skratta åt. "kolla en råtta,"nackspärr" osv osv osv! Vi har så många moments som jag ALDRIG kommer glömma.
Och allt jag har berättat stämmer 100%. Jag vet hon låter för bra för att vara sant, men ni kan fråga alla andra som känner Julia och fråga om det är sant.
Jag och Julia har blivit väldigt nära vänner på kort tid. Det är nog för att man alltid känner att man kan vara sig själv med dig.
Vi kommer vara vänner föralltid det vet jag. Du är min hero och ditt namn är skrivet i stjärnorna. Du är bäst och jag älskar dig. Men älska räcker inte för den fantastiska personen du är
//Anniken

Kommentarer
Postat av: Julle

JAG ÄLSKAR DIG! <3

2011-05-22 @ 21:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0