Konstiga drömmar?

Idag hade vi orientering. Jag skulle ha sprungit med Klaris, fast hon blev förkyld ( Krya! <3) så jag fick springa med Emelie i stället. Vad tyckte ni om Frisbee golfen? Haha, det gick inte så bra för mig, jag lyckades att sikta på träden.
Det är inte alls långt kvar till sommarlovet nu! tänk att vi kommer att gå i 9:an efter det... Tiden går snabbt!
Just det, jag hade en väldigt konstig dröm i natt. Jag drömde att jag skulle köpa en klänning till min mormor med bläckfiskar på, fast det fanns inga kvar i affären, och när jag berättade det för henne, hade hon en hjärtattack och dog. Vi var på hennes begravning när Eric Saade dök upp och började sjunga popular.
Jag fattar inte varför jag drömmer om sånt där......
//Julle

Kommentarer
Postat av: Nea

Frisbee golfen va jätterolig men ganska jobbigt somsagt att alla träden va ivägen :P

2011-05-26 @ 18:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0