kris

I morse vaknade vi hela familjen och märkte att det inte fantes något toapapper. Det var liksom INGENTING. Det är ju ganska kris speciellt på morgonen. Så pappa tog en runda förbi bensinstationen och köpte papper snabbt som ögat.
Hahahaha, det var dagens historia!
Men det var faktiskt sant. I dag var det en väldigt okej dag på skolan. Sen var jag på konfirmation vilket jag verkligen inte ville! Jag orkade inte och det var några kompiserade saker som skulle göra det extra jobbigt.
Men jag klarade det utmärkt och allt gick fort. I morgon ska vi cykla till folkmuséet. Det tar en timma dit, och sen ska vi vara där en timma... Nödvändigt liksom. Sen när jag kommer hem i morgon måste jag börja packa för vi ska tälta med klassen! Jag börjar äntligen längta lite, det kommer bli jätte mysigt.
När kommer sommaren tillbaka?

Kommentarer
Postat av: Nea

Haha toapapperskris e ett stort problem! :D

2011-05-25 @ 14:45:59
Postat av: Maria!

Haha håller med nea! ;D

2011-05-25 @ 16:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0