Lite om mig :P

Nu  får jag ju ta och berätta lite om mig själv. Det här är min första blogg, så ingen press!
Jag kallas oftast för Juuuuuuulleeeee, och är oftast beskriven som "Hyper" eller "Skrattig" eller "Knasig", som är ju sant! :D
Jag är känd för mina muffins bilder... kan lägga upp lite pictures på dom nån gång! Jag älskar att skratta, dans, att vara med kompisar, min familj, muffins och lite andra saker som musik (Ejic!), att ta kort....aa ni fattar :P
En grej om jag verkligen älskar är att få hyper attacker med min lilla goa Anniken! Det slutar oftast att vi ligger på golvet och skrattar tills vi får kramp i magen....
Jag kommer att blogga om..... min vardag, kompisar, Eric Saade, min familj, mina tankar och lite annat smått och gott!
Julle

Kommentarer
Postat av: Anki

Du är söt!<3

2011-05-16 @ 18:43:10
URL: http://julleanki.blogg.se/
Postat av: Nea

Man kan inget annat än att älska dig! <3

2011-05-17 @ 17:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0