Redigerade bilder

På ett sätt var det bra när internett försvann, nämligen att jag kunde göra mina läxor i fred utan att datorn ropade: Anniken, Anniken kom och kika in på facebook, eller din blogg! Det var bra med tanke på att jag har pluggat jätte mycket dom här dagarna!
Men sen så har det varit tider då jag inte pluggade och ändå inte hade internett, då redigerade jag lite bilder på datorn istället! Hittade massa gamla bilder jag hade lust att redigera. Eller inte så gamla men från i vintras.
Nu när Madde är borta ska jag passa på att använda hennes spotify Premium!

sjukt söta tjejer
Fina ögon!
Haha jag gillar att lägga in random färger ^^
Älskar er
fin pose
proffsfotograf
så galet söt
helt sjukt
Ännu en jätte söt bild!
love u
fint...
Älskar denna bilden! vinter är ju mysigt ändå
snö
Nu ville inte datorn lägga upp fler bilder! Vårat sammarbete har inte varit på topp i det sista... Fast här har ni lite bilder i alla fall :D
//Anniken

Kommentarer
Postat av: Nea

Love you too! <3

2011-05-20 @ 21:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0