Reeeeegn

Jaha, idag regnar det igen. Tröööööök! Jag vill ha sol. Jag var inne i stan idag, och det var inte så mysigt att gå runt när det spöregnade. Det var ju bra när vi gick in i ett liten cafe och fikade.
Just nu jobbar jag med min Prao uppgift. Jag tycker det är lite orättvist att ha två prao uppgifter! Aja, det gäller ju bara att göra dom.
Murre berättade att det var premiär idag för den nya pirates of the carribean filmen. Den vill jag se! Den låter värsta spännade. Bara två dagar kvar, och sen är praon slut! Det har gått ganska långsamt tycker jag.
Aja, ska fortsätta med uppgiften nu, ses!
Juuuullleeeee

Kommentarer
Postat av: Maria!

En dag kvar på PRAO! :D

2011-05-19 @ 19:40:20
Postat av: Nea

Jag tycker praon har gått as fort^^)

2011-05-19 @ 19:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0