Såpbubbler

Tja allihop!
Just nu sitter jag hemma hos Alex, med Sanna bredvid mig. Hon blåser såpbubbler i fajcet på maaaaj som inte är så mysigt. Jag har också bestämt mig att Alex's stol är elak eftersom jag ramlade av den. Två gånger! Jag känner mig ganska hyper idaaag XD som är ju vanligt. Jag och Sanna spelade Mario kart  förut, och vi blev ganska.... ja Alex, hur skulle du beskriva oss?
Alex: eeerrrr.....HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAH.... (tystnad)
Det var ganska seegt på dagiset idag, det hände inte så mycket. Jag och Murre tog det luuuugnt.
Sanna, Alex har nåt att lägga till?

Sanna: Hej, jag älskar mitt liv. Nej, det var tråkigt! okej, okej.....(sanna kollar i Alex's garderob så länge) Dina kläder ligger ju perfekt!! Run like a bird....
Alex: Jag är Gud. Sanna är läskig, hon leker med mitt UFO. Och kollar i min garderob.

Laxar flyger högt.






HAHAH!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0