Solglasögon

Jag måste erkänna att jag köpte mitt första par "serriösa" solbrillor detta året. Andra gånger har jag inte kännt mig komfortabel i solglasögon. Men nu har jag köpt två par bara på den sista tiden.
Dom första stora runda älskar jag eftersom dom är ganska utmärkande. Man ser ut som en fluga i dom ^^ Men ändå ser det väldigt modernt ut och passar perfekt en stekande dag i solen och på stranden. Dom passar väldigt bra om man har utsläppt hår också. Köpte dom för typ en månad sen.
Dom andra pilotbrillorna älskar jag också. Dom tar jag oftare en dag jag ska till skolan och fungerar bra på hösten och våren också. Dom här tycket jag är finast om man har uppsatt hår och är jätte fina att liksom "sätta upp på huvudet". Haha, fattar ni vad jag menar?
Jag älskar båda mina brillor♥
//Anniken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0