Tillbaka till skolan jaaa..

Det kändes ändå rätt skönt att komma tillbaka till skolan idag. Det tyckte jag iallafall. Efter två veckor prao på dagis. Men det var inte så härligt att ha musikprov första lektionen, och sen jour samma dag! Men det gick ändå rätt snabbt. Jag kan säga att jag blev lite irriterad när en liten kille kastade sina bestick i den där "korgen" eller vad det nu heter, så en massa ris flög över mig. Haha, det låter rätt kul nu när jag skriver det. Jag fnissar faktist lite. Det låter ju lite konstigt när man tänker på en person som sitter ensamt i ett rum och skriver på datorn och fnissar. hahaha. Det låter som jag.
Ska gå och lägga mig nu. Godnatt!
åååååå jag längat till sommaren.
//Julle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0