what about my dreams

Nu bara klickade jag på "nytt inlägg" och har inget planerat att skriva så detta blir ett tråkigt inlägg, haha. Jag är färdig tidigt med läxorna i dag vilket är chill. Musikframförning idag gick oväntat bra! Jag var jätte nervös men allt gick som smått! :)
Musik är så underbart! Jag vet att jag har sagt det tusen gånger, men jag får sån feeling väldigt ofta. Jag älskar det helt enkelt.
Kommer ni också på er själva att låtsas vara någon annan ibland? När jag gör saker typ som är obehagliga eller helt normala situatuoner så tänker jag alltid på hur någon skulle reagera och försöka göra som dom. Men sen kommer jag oftast på mig själv och gör på mitt eget sätt istället.
Haha ni kanske inte känner igen er i det? Jag bara kom på det.
//Anniken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0