Bloggpaus var tråkigt

Hallå!
Det var längesen. Fast ändå inte så jätte längesen. Jag kände mig lite cool när jag skulle ha bloggpaus, men jag lyckades inte. Hur länge höll det liksom? Tror inte det var mycket mer än typ tre dagar. Jag är fail. Nu förstod jag i alla fall att jag inte skulle klara mig speciellt länge utan att bloggen.
Anledningen till att jag tog en "paus", var för att jag började känna att bloggen bara blev som en plikt. Från och med nu ska jag bara blogga när jag har lust och tid. Så får det bara bli helt enkelt. Men tror jag kan få flera inlägg ändå!
JAG ÄR OTROLIGT SNYGG



Skrämmande ful här! Jag tror jag smäller av.
/Anniken

Kommentarer
Postat av: marre

naaaw va fina bilder :* hehe

2011-11-29 @ 21:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0