Minnen 2011- Januari och Februari

Jag kände att inget passade bättre att starta med än denna bilden från nyårsafton rätt efter tolvslaget. Jag älskar den stunden när man står och ser på fyrverkeriet och undrar hur året kommer bli. Jag tänker också ofta tillbaka på året som varit, som aldrig kommer tillbaka.
Ännu en bild från nyårsafton, vi var hemma hos kompisar och hade besök från London.
Snö!
Tänkte starta februari med ett av höjdpunkten, när systrarna Ymsén och Julia kom till Norge och hälsa på för allra första gång. Herre vad kul vi hade!
Just dance varje kväll!
Blev en massa fina bilder!
<3
I love you.
We went crazy at the dance floor
Sista dan.
Sen en tur till Göteborg! Bland annat då vi såg på mello hos Alex och såg Eric Saades popular för första gång.
Jullz <3
Mys framför Madagaskar.
Där fick ni några fina bilder från januari och februari. Blev fler än jag trodde. Saknar allt!
//Anniken

Kommentarer
Postat av: Alex

ja det var ju då en riktigt vacker bild på mig :P

2011-11-14 @ 15:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0