Angående frågestunden

Det var någon som frågade vad som hände med frågestunden, och den kommer. Det har bara dröjt lite eftersom jag tänker göra ett videoinlägg... Och om jag ska göra det så gör jag det när jag är ensam  hemma (hehe) så därför dröjer det. Så frågestunden blir inte avslutad förän jag gjort videon, i mellantiden får ni gärna ställa mer frågor, blir mera pepp då.
Om det är fler frågor ang frågestunden; tveka inte fråga bara!

Sen funderar jag på att börja lägga upp outfits. Fast jag vet inte, det beror på om ni tycker det är roligt. Kanske lägger upp några och ser hur ni reagerar. Vi behöver några nya kategorier!
randombild
//Anniken


Kommentarer
Postat av: Maria

schhhnygga skor! lite små ^^

2011-10-23 @ 21:56:44
Postat av: klara

jaa outfits är alltid kul :p

2011-10-24 @ 21:52:24
Postat av: klara

jaa outfits är alltid kul :p

2011-10-24 @ 21:52:32
Postat av: Sara:D

Ja, ha med outfits!!:D

2011-10-29 @ 10:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0